onsdag den 18. april 2012

Kikærtesalat med ananas og kokos

Faldt over en ret lækker og simpel opskrift i et lille blad sidste dag. Ingredienser: Blandet salat(her spinat), ananas, kokosflager og saltmarinerede mandler. Sommerligt og exotic;)! Jeg har tilføjet kikærter og en raw olie/eddike dressing. Simpelt, hurtigt og velsmagende. Er glad for at jeg er blevet bedre til at implementere kikærter og bønner i mine måltider! Her til eftermiddag forsøgte jeg mig endelig med min egen hummus. Resten af kikærterne fra igår; lidt hvidløg, spidskommen, koriander og soltørrede tomater samt en smule salt og peber. NAJS!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser salaten bare lys, let, frisk og lækker ud. Den sarte gule farve er meget indbydende :)Den salat vil jeg helt sikkert forsøge at gøre kunsten efter. Det lyder også super najs med de soltørrede i humusen :) Prøv evt. også med persille, spinat, mandler eller rød peber.

    SvarSlet
  2. Ej ja! Sikke en god idé. Jeg har lige lavet en ny portion idag, i den næste jeg laver tror jeg at jeg går på spinat og persille! Tak for inspirationen:-*

    SvarSlet