søndag den 6. maj 2012

Raw tribe middag på sengen


Igår, lørdag, da min mor var færdig til møde inde i byen, hentede hun mig her i Bagsværd ved 17-tiden hvor vi kørte til ikea. Efter lukketid klokken 20 og erhvervelse af en seng, kørte vi ind til midtbyen for at finde noget aftensmad. Åh hvor vi håbede på at Raw Tribe stadig havde åbent, når vi nu ikke kunne finde en parkeringsplads! Ti minutter inden lukketid stod vi i døren, og kunne heldigvis få noget med to-go. Såå... Vi fik squashpasta og linsebøffer af jeg ved ikke hvad, men de var gode! Hummus med mandler og kikærter, citron og krydderier, og en pesto med cashewnødder og persille og og... Det er muligt at jeg lyver. Dessert! Vi delte en chokoladebudding med en yderst rigtig konsistens, som for mig er blevet helt forkert. Jelly! Og så kunne vi virkelig ikke spise mere. Så vi havde da lidt snack idag, efter at vi havde fået købt de sidste møbler i ikea. Sesam-nødde kiks med rå chokoladeblanding over, rimelig ok! Og så fik jeg den sidste kage med hjem, med tre forskellige lag af chokolade. Nice<3 den var virkelig god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar